سائل الحسین
سائل الحسین
از آب هم مزایده کردند کوفیان بی وفا/خوش داشتند حرمت مهمان کربلا را

جام فرهنگی:

چند روزی بود که شنیده بودم ، حمید علیمی ، مداح و ذاکر اهلبیت ( ع ) ، به سوریه آمده . می خواستم که تا وقتی که علیمی در دمشق هست ، بتونم ببینمش و گپی باهاش بزنم ، این اشتیاق زمانی بیشتر شد که خبر حضور علیمی در سوریه ، رسانه ای شد . انتشار این خبر، واکنش های مختلفی رو به همراه داشت ، و به همین خاطر قراری با آقا حمید علیمی گذاشتم در ظهر روز جمعه ، در حرم مطهر حضرت رقیه سلام الله علیها تا با هم گپ و گفتی داشته باشیم وبتونم حاصل اون رو به اطلاع دوستان هموطنان برسونم .

این گفتگو نزدیک به یک ساعت و نیم طول کشید و چکیده مهم ترین صحبت های ایشان این شد که بدون هیچ دخل تصرف و قضاوت و پیشداوری تقدیم می کنم .

- به عشق خانم حضرت زینب سلام الله علیها به سوریه آمدم .

- من جنگجو نیستم و صرفا هدفم دفاع از بارگاه خانم هست ، هرچند که حافظ اصلی عتبات عالیات خدای آن بزرگواران است .

- من به فرمان یا طبق دستور هیچ یک از مراجع بزرگوار به سوریه نیامدم ، هرچند همه این بزرگواران برای من عزیز هستند ، اما ، در پاسخ به ندای دلم و به عشق دختر امیر المومنین علیه السلام هست که خودم رو به اینجا رسوندم .

- تصورم این بود که واقعا برای دفاع از بارگاه خانم ، به وجود من نیاز هست ، اما وقتی به زینبیه رسیدم ، اونقدر اشتیاق گروه های مردمی و ساکنان این منطقه و محبان اهلبیت ( ع )، اعم از شیعه و برخی از اهل سنت رو دیدم ، که دریافتم نوبت به همچون منی نمی رسد .

- در یک هفته اول حضور من و دوستم در سوریه ، جز خانواده نزدیکم کسی از این مساله با خبر نبود و قصدم هم این بود که این سفر ،اعلام و رسانه ای نشود .

- پس از انتشار برخی عکس ها و خبرها ، در وبلاگ شخصی ام اطلاع رسانی و هدف و چگونگی حضورم در سوریه را بیان کردم .

- عکس های منتشر شده در فضای رسانه ای و مجازی ، کار من نبوده و نیست ، که اگر اینگونه بود در وبلاگ و صفحه شخصی ام ، اقدام به این کار می کردم .

- باز تاکید می کنم که از طرف کسی و نهادی و ارگانی به سوریه نیامدم و هدفم همان بود که بیان کردم .

- احساس شخصی من این بود که شاید بتوانم در دفاع از حرم خانم زینب کبری ( س )، نقش ناچیزی داشته باشم و به محض اینکه به این برداشت قطعی برسم که نیازی به حضورم در سوریه نیست ، به کشور باز می گردم .

- اقامت ما ( من و دوست همراهم ) در یکی از هتل های منطقه زینبه است و الان هم برای زیارت حرم خانم رقیه ( س ) به دمشق آمدم و در یکی از اقامتگاه های پایتخت مستقر می شم .

- بر خلاف برداشت اولیه ام ، تصور می کنم که نیازی به حضور محبان اهل بیت ( ع ) در سوریه برای دفاع از اماکن مقدس نیست ، که اگر اینگونه باشد ، مسئولان قطعا اطلاع رسانی و اقدام می کنند .

- من در فضای مجازی یک وبلاگ و یک صفحه شخصی در فیس بوک بیشتر ندارم ، و دیگر وبلاگ ها و صفحه های این فضای اجتماعی هیچ ارتباطی به من ندارد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 شهريور 1392برچسب:, توسط دل زارمن